soniakar
Προσωπική ιστιοσελίδα
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013
ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ....
Στην μετεωρολογία το καλοκαίρι καθορίζεται συμβατικά ως η περίοδος που περιλαμβάνει για το Βόρειο ημισφαίριο τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο και διαρκεί από το θερινό ηλιοστάσιο έως τη φθινοπωρινή ισημερία. Στο Νότιο ημισφαίριο το καλοκαίρι ξεκινά κατά στις 21 Δεκεμβρίου, και περιλαμβάνει συμβατικά τους μήνες Δεκέμβριο, Ιανουάριο και Φεβρουάριο.
Κατά την διάρκεια του (Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου) και (Δεκέμβρη, Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου), το Βόρειο και το Νότιο ημισφαίριο ξεπερνούν αντίστοιχα σε άνοδο της θερμοκρασίας τους υπόλοιπους μήνες.
Το κείμενο πάρθηκε από το http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B9
από youtube
Κατά την διάρκεια του (Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου) και (Δεκέμβρη, Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου), το Βόρειο και το Νότιο ημισφαίριο ξεπερνούν αντίστοιχα σε άνοδο της θερμοκρασίας τους υπόλοιπους μήνες.
Το κείμενο πάρθηκε από το http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B9
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



